close

729 days in Au ,It's time say goodbye. what a amazing country. For two years met a lot of friendly people.
Got great experience on traveling from Darwin to Adelaide,Melbourne,Sydney,Tasmania,Perth and so on. In addition I got great job kitchen hand, babysitting,Thai takeaway sales ,picking ,packing etc....Even my english is not good to conversation with everyone.
※I still alive here. ※
Different culture fill my life up, that pass my eyes learn what a true life.
what a so lucky girl I am. Hope one day I can go back visit you . . Here like a dream. Already miss you and love you.xoxo by24/03/2014 

澳洲生活第729天,是時候說再見了,沉重/興奮 互相拉扯著,兩年的時光至今遇到的知心好友,比我想像的多,我很珍惜,因為你/妳,讓我成為現在更棒的我 .,旅行,重要的不是去哪裡,而是和誰去,因此不知不覺環澳也完成了80%, 靠著我20%的爛英文走跳,而面對文化的衝擊,不停的吸收消化到習慣,確實,旅行/生活,截然不同,從不奢求在這耕耘我的小宇宙, 隻身前往到異地的酸甜苦辣帶的走唯有回憶, 有哭有笑是人生,如果一切都很美好,有什麼事能讓你ㄧ輩子都記得! 懷念的,還是我最熟悉的地瓜, 帶著一絲絲的不安,一筆筆實踐我的願望清單,往前邁進。

arrow
arrow
    全站熱搜

    pennyfang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()